1e KLASSERVICE in restaurant 1e klas Amsterdam

Onlangs hadden de redacteuren van de blog gekopklanten een meeting in restaurant 1e klas (www.restaurant1eklas.nl) in Amsterdam. Handig want het is gesitueerd op perron 3b in het Centraal Station Amsterdam.  Wij spraken tijdens onze vergadering over goede en slechte voorbeelden van organisaties. Tot onze verbazing werden wij enorm goed geholpen door een horecavakman. Wij vielen van de ene verbazing in de andere.

 Goed service is als een warme douche

De horecavakman had plezier in zijn werk. Hij adviseerde ons goed bij de menukeuze. Hij zette een kopje koffie met het oortje van het kopje zo dat je het gemakkelijk kon pakken en stak een lucifer aan voor een van de sigarenrokende deelnemers. Toen ik afrekende met mijn creditkaart, maakte hij mij er op attent dat mijn creditkaart over twee maanden zou verlopen. Kijk daar let ik nimmer op maar het was wel een gouden tip. Bij de deur zwaaide hij ons uit. Wij verbleekten en zeiden allen in koor: wat is het toch zalig om goed bediend te worden. Een pluim voor de horecvakman van 1e klas. Ga het zelf maar eens proberen.

 

Ook goede of slechte ervaringen in de horeca...schrijf een tekstje hieronder en deel jouw mening

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

KoffieVerkeerd
1ste Klas is zeker bijzonder al is het alleen maar de locatie. Ik ben er al een paar keer geweest, maar de service varieert wel per keer, maar is wel altijd correct. Een aanrader op Amsterdam CS
Liesbeth
Voor een restaurant dat in een station gevestigd is duurde het wel heel erg lang voordat wij onze maaltijd kregen (ongeveer een uur). Daarbij hadden wij een maaltijdsalade besteld, die qua prijs-kwaliteitverhouding erg onder de maat was (en ik me nog eens extra afvroeg of dit nou zoveel tijd had moeten kosten). Jammer hoor, want de plek zelf is erg fijn en de bediening is steeds vriendelijk.