Swiss Sense bezorgt slapeloze nachten

Recentelijk een bed van 2000 Euro gekocht bij Swiss Sense in Heerhugowaard. Toen het gemonteerd was bleek het achterbord niet doorgestoffeerd te zijn en omdat het bed midden in onze slaapkamer staat, kijken we nu tegen een foeilelijke achterkant aan. Belletje gepleegd naar Heerhugowaard en hoofdkantoor Swiss Sense. Hadden we zelf maar moeten aangeven, onze schuld. 90% procent heeft zijn bed tegen een muur staan volgens de arrogante verkoper, maar wij dus niet meneer Swiss Sense.

Moesten 400 Euro bijbetalen om het te herstellen, mooi niet gedaan dus. Wijze les, koop niet bij Swiss Sense, wat een arrogantie en belabberde service #boxspringganietnaarswisssense #slechteserviceswisssense

www.swisssense.nl

Teleurgestelde klant: Kitty Steijgeman-Hardeveld

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *