Gratis boek!

Wat is het toch een lekker woordje gratis. Iedereen is er dol op. Iets voor noppes krijgen. En jij maakt kans om mijn boek over service optimalisatie “Wij pikken het niet langer” gratis in je bezit te krijgen. Als extraatje signeer ik het boek ook nog eens.

Wat moet je doen om het lekkere leesbare boek te winnen?

Zo krijg je het beste service boek van 2007

Het jaar loopt bijna ten einde. Op deze blog is veel geschreven over goede en over slechte service. Als Mr. Service ben ik reuze benieuwd wat jouw service tip is voor 2008. Wat kan een organisatie doen om haar service te verbeteren of te optimaliseren?

Schrijf jouw servicetip op en mail het naar ons. Dit kun je doen door op deze oproep te reageren of mij rechtstreeks een e-mail te sturen: robert.kroon@fullcircle.nl

In de eerste week van januari 2008 maak ik een overzicht van alle inzendingen en maak dan de winnaar bekend.

Sprout

Op 23 november 2007 verschijnt het nieuwe nummer van Sprout. Het ondernemersblad voor jonge entrepreneurs. In dit nummer heb ik een column geschreven over slechte service. Een column met een knipoog. Mocht je Sprout lezen, lees dan dit artikel van mijn hand eens

In Sprout wordt regelmatig geschreven over service. Click hier voor een service artikelen overzicht.

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

ZEG JIJ HET MAAR!
[...] gekopklanten gaan niet voor kwantiteit maar voor kwaliteit. Zes lezers van gekopklanten hebben een servicetip ingezonden. Tips om dienstverlening verder te optimaliseren, klanten blij te maken. Als Mr. Service ben ik [...]
En de winnaar is……………………
[...] 2007 heb ik jullie gevraagd naar de beste service tip voor 2007. Ik ontving aardige reacties waaronder ook inzendingen uit België. Allen hartelijk dank voor de [...]