Een orthodontist die weet wat service is

Na een aantal weken in Nederland en Spanje te zijn geweest, voor werk en Spanje voor plezier, weer terug in Lagos. Ik moest op zoek naar een tandarts of orthodontist. Omdat zoekmachines hier nog niet optimaal werken, op de “oude” manier rondgevraagd.
Zo kwam ik bij Dr. Amy terecht, van “Smile360”. Onderweg naar Dr. Amy denk je nog, waar gaat deze weg naar toe. Maar het mooie van dit land is dat je oprecht verrast kan worden. Voor je het weet stap je een prachtig nieuwe praktijk binnen, waar je door de receptioniste warm onthaalt wordt. Ik geef kort uitleg hoe ik bij ze terecht ben gekomen en wat er aan de hand is. Op dat moment komt Dr Amy ook aanlopen en luistert meteen mee. Ze vraagt ook via wie ik haar naam heb gekregen. Na wat over en weer tussen haar en de receptioniste blijkt dat ze tijd heeft en mij meteen kan helpen. Even een formulier invullen en klaar. Snel en een efficiency waar je u tegen zegt. Vervolgens wordt ik na eventjes wachten meegnomen naar een keurig afgewerkt en fully equiped behandelkamer. Na 10 minuten sta ik weer buiten en is het probleem opgelost. Plus een mooie brochure en een glossy magazine van de praktijk, waarin staat wat ze allemaal nog meer doen. High service bij ontvangst, High service by knowlegde. Dus wanneer een vriendin vraagt om een goede tandarts/orthodontist, is het antwoord niet zo moeilijk te geven. Ze gaat langs en is net zo enthousiast als ik.Als klap op de vuurpijl, in de zin van bedrijven die het begrijpen, ontvang ik vandaag een SMS met de volgende tekst: “Thank you kindly for referring NAAM NIEUWE KLANT to smile360. We do appreciate your trust in carring for your family and friends and look forward tot your future referrals”

Dit allemaal binnen vier dagen. Heerlijk zo’n verrassing…. misschien dat anderen hier van kunnen leren.

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>