Natasja Froger profiteert van haar voedselbank imago

Natasja Froger (1965),  de vrouw van Rene Froger , vult handig haar zakken links en rechts. Deze volksdame maakt handig gebruik van haar televisie optredens in ‘ effe geen cent te makken’. In dit programma moest de miljonairsdame rondkomen van een bijstandsuitkering. Goed, na de televisieopnames ging ze weer vrolijk naar haar kapitale huis maar dat doet er niet toe. Met name het gewone volk ziet haar als ‘ held’  Het gepeupel denkt: “ ze komt echt op voor de armen. Natasja is niet alleen te zien in het bijstandsprogramma  maar ze kwam ook op voor de zielige medemens in het tv programma ‘hart in actie’ .
Haar opkomen voor de minderen imago gebruikt ze nu handig in een tv spot van de NEM.

HOT! NATASJA FROGER BIEDT EXCUSES AAN: TELEGRAAF 20 MAART 09

 

De NEM, een energieleverancier die zich probeert op te stellen als prijsbokser. En ja hoor in het spotje praat ze tegen de kijker op een zielige manier. En dan die treurige kop van haar met die volkse uitdrukking, ik moet er  bijna van huilen. Alleen lachen doen de mensen van de NEM.  Die varen er wel bij want het klootjesvolk hobbelt achter Natasja Froger aan. Natasja en de rattenvanger van Hamelen hebben iets met elkaar gemeen……Wellicht een handige tip voor Natasja: stort al het geld dat je ontvangt voor de reclameoptredens op een goed doel: het leger des heils bijvoorbeeld.

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>

M.
<strong>Ik vind het heel erg jammer dat Natascha een reclame heeft gedaan zonder verder te kijken ik vind haar een geweldige persoon vooral met het film geen cent te maken
maar hier heeft zij een grote fout gemaakt
een heel grote fout want wat zij aan het vertellen is niet waar dat de grote energiebedrijven duur zijn .
wat NEM aan de mensen vertellen dat ze goedkoper uitkomen. dat de prijs van hun is goedkoper maar ze zeggen neit dat de energiebelsting en de meterkosten en etc. en etc, niet bij zijn gerekend totdat de persoon de afrekening krijgt.</strong>
Fons Bitter
Lid sinds 2008
Vossenstreken zijn het!
Overigens de naam Natasja komt uit de naam Annastasia en dat betekens 'verrijzenis'.
Het kan snel verkeren, toch!
De Voedselbank is dood, leve de Energiebank!  
ATMB
Sjorz
@M. Ik zeg doen! Die taalcursus.

Inhoudelijk op de collumn: Wat is er mis om op deze manier aan je inkomsten te komen? Reclame maken is gewoon werk. Het is eerder het reclamebureau achter de commercial dat slim van Natsjasa's recente TV optreden gebruik maakt dan Natasja zelf. Dat zou teveel eer zijn.
IK ZEG: DOEN!!!
[...] reclame van mw. Froger vraagt er ook om, niet om de kritiek want dat verdient ze niet, maar wel om &#8216;m op te pakken [...]
frits van lamoen
Ik zeg; vooral NIET doen !!!!!
Alles wat Robert Kroon er over zegt is meer dan waar.
Dit is zo goedkoop, zo plat commercieel en zo vals schijnheilig; nog erger kan haast niet !
jm brandt
jaloers?
waarom niet op een boerenkar gezet en door Staphorst gereden?
madeleine
Wat een misselijk en hoog van de toren blazend stukje is dit. Wie is dat 'gewone volk' dan? Wie denk je wel dat je bent om gewone mensen uit te maken voor gepeupel. En wie zegt dat dat gepeupel alles voor waar aanneemt?  'Volkse uitdrukking' , alsjeblieft zeg.
Een hoop aannames die je voor geen meter kunt onderbouwen.
Dit is slechts een stukje goedkope retoriek, niets fijner dan BN'ers bashen.
Robert Kroon
dank voor het compliment! Grappig genoeg hebben de sterren twee petten op. Zo klaagde ene Wendy van Dijk een poosje geleden de Telegraaf aan omdat ze wilde verhinderen dat ze met haar kid op de foto in de krant zou komen. En guess what! Nu maakt ze met haar kid reclame voor Robijn wasmiddel. En zelfs haar moeder is in beeld. Dus alles heeft z'n prijs. Alleen als Natasja maar niet aan het eind van het jaar in de Playboy staat. Jakkes.
Robert Kroon
Excuses Natasja Froger morgen in Telegraaf:
<a href="http://www.telegraaf.nl/overgeld/rubriek/consument/3519232/__Excuses_Natasja_Froger_en_NEM__.html?p=1,2" rel="nofollow">http://www.telegraaf.nl/overgeld/rubriek/consument/3519232/__Excuses_Natasja_Froger_en_NEM__.html?p=1,2</a>
Carla
Wat maakt dat men zich zo opwindt over de werkwijze van Natasha Froger. Sterren en reclame gaan al jaren hand in hand. Blijkbaar is dit effectief gebleken. De keuze om zich in te zetten voor de voedselbank hoeft toch niet verwerpelijk te zijn. Deze dame is graag gezien, juist omdat ze de gevoelens van een groot deel van de bevolking vertaald door de manier waarop zij zich presenteert. Zij heeft een groot bereik.
Menig gezin wordt inmiddels geholpen door de actie en de armoedeproblematiek is weer eens onder de aandacht gebracht. Tot dusver, niets mis mee lijkt mij. Dat zij hier zelf voordeel uit haalt doet niets af aan de effectiviteit van de actie. Wat is er mis met een win-win situatie.  Persoonlijk geloof ik dat Nederland niet gebaat is bij alle zure reacties van toeschouwers.
Robert Kroon
Carla kijk morgenochtend - 20 maart 2009 - op de achterkant van de Telegraaf en je begrijpt dat Natasja een scheve schaats heeft gereden!
madeleine
Natuurlijk heeft alles z'n prijs. Een BN'er met een kind is nieuws en genereert meer lezers dus meer inkomsten voor de Telegraaf.  Wendy van Dijk heeft groot gelijk, waarom zou alleen die krant daarvan profiteren? Met die reclame heeft ze in ieder geval zelf die keus gemaakt in plaats van overgeleverd te zijn aan de haaien van de pulppers.
Over iemands uiterlijk schrijven is alleen maar goedkoop, maak je punt alsjeblieft met feiten en beschaafde beschouwingen en niet met flauwe opmerkingen.
madeleine
@Carla
Ben het helemaal met je eens.
@Robert
Wat heeft Natasja daar nu mee te maken? Zij heeft zich verbonden aan een spotje, maar voor de geloofwaardigheid is het bedrijf aan te spreken, niet Natasja.
madeleine
Overigens kostelijk, die Google Ads ;-)
Rolf Baarda
Beste meneer Kroon, wellicht is het u ontgaan dat marketing binnen charitatieve organisaties al jaren de belangrijkste afdeling is. Wij, oprichters van de plaatselijke voedselbank, zijn de Frogers zeer dankbaar dat zij de marketing van de voedselbank voor hun rekening hebben genomen. Een voorbeeld van professionele fondsenwerving. Met ons zijn alle gebruikers van de voedselbank dankbaar voor deze actie. En als de familie Sies uit Rotterdam achter de actie staat kunt u er verzekerd van zijn dat aan de integriteit van de Frogers niet getwijfeld hoeft te worden. Wat gaat u doen om de armoede te bestrijden? Nog meer van dit soort stukjes schrijven of de handen uit de mouwen steken?
bobby
Zucht...leest u nu maar de kranten en zie hoe de media dit verhaal oppakt. Ik denk dat de Frogers hun haren uit hun kop trekken. En Rene...neem nog een biertje om te toasten op dit publicitaire succes!
Mariam.
Madam froger gaat helemaal geen excuses aanbieden !!   dat heeft ze ingetrokken.



Natasja, jammer dat je je gezicht geleend hebt aan die bende,  mijn vertrouwen ben je kwijt, en zo te lezen overal ben je die van velen kwijt!!
Je zult nu nog van goede huizen moeten komen om dat allemaal ongedaan te krijgen.
Robert Kroon
Natasja Froger gewoon weer terug naar het aanrecht. Dat is lekker veilig.
Ruud Zwart
Zakkenvuller of goed mens?

Is dat een serieuze vraag?
MamMaria
Kijk maar eens bij Tros Radar Energie! Daar staan ontzettend veel meldingen van wat de mensen overkomt als ze met de NEM (NLEnergie) in zee gaat!
Eigen keus maken geen probleem, maar bij de NEM is het geen kiezen meer! En dat probleem komt vooral terecht bij onze ouderen en minder begaafden!
Rinske de Vries
Natasja heeft zich door haar programma's de status aangemeten van weldoenster voor de minderbedeelden.  Als je dan met een commercieel bedrijf in dienst gaat, begeef je je al op een hellend vlak.  Als je dan ook nog met een energiemaatschappij in zee gaat dat al jaren bekend staat om hun telefonische oplichtingspraktijken waar o.a. heel veel ouderen, mensen met een verstandelijke beperking , maar ook Jan met de Pet het slachtoffer van zijn geworden, dan trek ik de conclusie dat het succes Natasja naar het hoofd is gestegen. Voor die programma's is Natasja dik betaald. Ook voor ff Geen Cent te makken'. Daar is niets mis mee! Maar als je dan voor zo'n maatschappij een dikbetaalde commercial gaat doen, die bovendien helemaal niet goedkoper is voor de mensen waar Natasja programma's maakt, dan maakt ook Natasja zich schuldig aan misleiding. De Nem is alleen goedkoper  met stroom voor grootgebruikers, (bewoners van een kasteel, villa , herenhuis of bungalow). De kleinverbruikers (de gewone man) is veel duurder uit i.v.m. 3 x hoger vastrecht. Daarnaast ben je verplicht om bij overstap een 3 jarig contract af te sluiten. Dat moeten mensen nou juist niet doen omdat de energieprijzen gaan dalen. In juli worden die al aangepast. Je kunt hier spreken van dubbele misleiding. Is dat de schuld van Natasja?  Natasja is medeschuldig omdat zij zich van te voren niet goed op de energiemarkt heeft georïenteerd en zich niet goed heeft geïnformeerd over de  maatschappij waarmee ze in zee is gegaan. Door haar rol als weldoenster, heeft zij met deze commercial mensen die haar vertrouwen, overgehaald om over te stappen. Vele mensen hebben dat ook gedaan met alle gevolgen van dien. Er zijn niet voor niets zoveel klachten op deze commercial gekomen, ook van fans van Natasja die al eerder slachtoffer van deze oplichters waren.  Nu nog meer mensen in de ellende die toch al geen cent te makken hebben, mede dankzij de ijdele  en onnozele Natasja, die  nog meer geld wilde verdienen. Geld dat zij helemaal niet nodig heeft. Daarmee heeft zij zich voorgoed ongeloofwaardig gemaakt en haar eigen zorgvuldig opgebouwde imago om zeep geholpen. Daar moeten mensen die haar nog steeds op handen dragen maar eens over na denken en niet zeggen, ja maar Natasja kan er toch niets aan doen dat die NEM een fout bedrijf is? Nee, daarom had ze nooit met dit bedrijf in zee moeten gaan maar een commercial moeten doen voor een goed doel, b.v. Amnesty International, War Child, Greenpeace etc.  Dat paste beter bij haar imago. Maar ja, daar word je niet voor betaald. Dat doe je uit betrokkenheid!  

En nu is Natasja geschrokken van alle commotie en heeft ze gezegd dat ze alle klachten op gaat lossen. Hoe dat heeft ze er niet bij gezegd.  De Nem heeft een nieuw emailadres geopend waar mensen hun klacht kwijt kunnen.  Jammer dat als je een klacht indiend, je geen ontvangstbevestiging krijgt. Ook jammer dat mensen die een klacht indienen nog steeds geen antwoord van de NEM of Natasja hebben gehad. Jammer dat tot op de dag van vandaag klachten op diverse forums, zoals  bij Radar van de Tros binnenkomen. Vandaag van een alleenstaande moeder, die door een fout van de NEM een eindafrekening kreeg van 6OOO,-- euro. Zoals gewoonlijk reageert de NEM niet op telefoontjes, brieven en mails, waar ze wel snel mee zijn is met het sturen  van een incassobureau. Zo dat moest ik ff kwijt.
Dus mensen STAP NOOIT OVER NAAR DE NEM, NIET DOEN!!!!!!!
nelleke
mijn vriend heeft zich gek laten maken omdat hij dacht dat het echt goedkoper zou zijn om over te stappen naar de NEM
ik heb dus een halve avond zitten zoeken om de bedragen op een rijtje te krijgen maar via enegieleveranciers.nl  heb ik hem dus voor moeten rekenen dat het hem uiteindelijk  meer ging kosten dan hij nu kwijt is. hopelijk dat de annulering zonder problemen lukt.
het lijkt zo mooi en zo zullen er nog meer mensen in trappen
bedankt Natasja
Madeleine vandeWouw
Pro-lid
Ik heb nog niet eerder gereageerd op deze column omdat de madeleine die eerder wel reageerde een ander is. Maar ook deze Madeleine (van de Wouw) heeft wel een mening over 'ik zeg doen', al is het alleen maar omdat het in 99 procent van de gevallen bijna niet te doen is om een overstap naar een andere energiemaatschappij te maken. Door Froger in te zetten probeert men vertrouwen uit te stralen: iemand die zich zo heeft ingezet voor de Voedselbank zal toch niet het boegbeeld zijn van onbetrouwbaar bedrijf?? Helaas, helaas.
Zelf ben ik ook gebeld door de NEM. Het meisje zei dat ik nu veel te veel betaalde voor mijn energie en dat ik rustig kon overstappen. Ach... als ik zo lees wat voor ellende het allemaal is met die overstappen dan betaal ik liever maar te veel. Ik heb mijn T-Mobile perikelen ook nog niet achter me gelaten. Was ook een kwestie 'van gewoon over'. Ik zou zeggen: gewoon niet doen.
Vonny
oplichting is legaal in Nederland
overheidsinstantie mogen slapen het hele jaar en alleen koffie drinken. Denk je nou echt dat er iemand voor de burger opkomt? neeee, ikke ikke en de rest zoekt het maar uit. Incassoburo;s? laat ze maar komen, doe niks anders dan je bang maken. NEM moet failliet zsm. is voor iedereens hart het beste.
Robert Kroon
Is de NEM nu een slimme marketing organisatie of is het een flut bedrijf dat over 1 jaar niet meer bestaat?
Rinske de Vries
Re. Robert Kroon: W.b. slimme marketing: De  'heren' Schoen en Swinkels (directeurs) zijn patsers die snel geld willen verdienen, ten koste van alles!  Hoewel dit bedrijf  in de loop der jaren al vele malen negatief in het nieuws is geweest,  bij Kassa, Radar en Knelpunt(omroep Max) en beterschap beloofden, gaat dit bedrijf gewoon op dezelfde voet verder. Dat betekent dat zij het Nederlandse volk dom vinden, minachten en gebruik maken van het feit dat de NMA en DTe, de door de overheid aangestelde toezichthouders, zitten te slapen of anderzijds wat bonussen toebedeeld krijgen, want niemand begrijpt waarom er niet tegen dit bedrijf wordt opgetreden.  

De reclamecampagne met Natasja Froger: 
 Veel mensen trappen natuurlijk niet meer in die smerige telefonische verkooppraatjes,  dus nu moest de doelgroep die Natasja op haar blauwe ogen geloven, worden overgehaald. Dat was smerig, maar niet slim! Een stormvloed aan klachten kwam los van ex- en huidige slachtoffers van de NL. Energie Maatschappij. En nog steeds hebben de heren niet in de gaten, dat als zij een stevige plaats op de energiemarkt willen hebben, dat  je kwaliteit moet leveren en moet investeren in goed geschoold personeel en een adequate klachtenafhandeling. Maar zij hebben voor telefonische verkoop gekozen en daarvoor callcenters ingehuurd, die de klanten doelbewust misleidt  in opdracht van deze heren. Hetzelfde geldt voor de colporteurs. De heren hebben ook nog steeds niet in de gaten dat mond tot mondreclame de beste reclame is maar ook de beste antireclame . Veel mensen hebben bulkmails gestuurd of hun familie, vrienden enz, per mail gewaarschuwd voor deze maatschappij met het verzoek om die ook weer door te mailen. En nu die weerzinwekkende commercial, die zelfs op de zenuwen van Natasjafans begon te werken, plotseling van de beeldbuis is verdwenen, proberen bovengenoemde heren in diverse kranten hun straatje schoon te vegen. Maar ook hierop wordt door veel mensen gereageerd. Dus Robert,  Het is een gigantische stomme marketing organisatie en een gigantisch flutbedrijf, dat haar eigen glazen heeft ingegooid en dat , hoop ik en velen met mij,over een jaar, liefst eerder, niet meer zal bestaan. En de overheid moet zich schamen dat dit soort bedrijven gewoon hun gang kunnen gaan met de boel belazeren!
Carel Herman
Onlangs werd ik gebeld door - wat ik dacht - Eneco die mij vertelde dat ik in de toekomst veel minder ging betalen voor mijn gas en elektriciteit. Vanwege mijn welhaast ingeboren argwaan voor reclame en zeker als ze je beloven dat je minder gaat betalen voor iets, kwam ik er na veel moeite achter dat het niet Eneco was maar de Nederlandse Energie Maatschappij. Daar had ik nog nooit van gehoord. Na een uitzending van Kassa op zaterdag 4 april over Pretium Telecom die zich bedient van precies dezelfde telefonische verkoopmethode ging ik eens kijken op de site wie die Ned. Energie Mij nou eigenlijk is. En wie zien we daar .. dat ordinaire mens van Froger.
Die marktkoopvrouw getrouwd met de valse heteronicht de marktkoopman Rene Forger. Alsof we in de middeleeuwen zijn en een kwakzalver je Haarlemmer olie verkoopt. Je bent ordinair of je bent het niet. Ik vond haar deelname aan dat voedselbankgedoe al dubieus. Nu weet ik het zeker, gewoon aan meegedaan om zich te verrijken. Misschien niet direct maar toch zeker indirect, in de hoop bij het klootjesvolk als eerlijk en vol van mededogen over te komen om ze vervolgens financieel te villen. Succes familie Froger (ze misbruiken zelfs hun kinderen daarvoor!), ga maar door met jullie vuige praktijken. Jullie hebben geen mededogen, maar zijn meedogenloos!
Carel
bobby
de frogers moeten hun geld van nem overmaken op het leger des heils, de enige heil in het leven voor intermeselijkheid.
FSR
NL Energie Maatschappij FSR, 8 april 2009  De Firma List&amp;Bedrog;, de NEM dus. Wij zijn drie maanden bezig om een juiste eindafrekening te krijgen van dit stelletje oplichters, die eindmeterstanden gewoon verzinnen. Na talloze telefoontjes, diverse brieven, zowel aangetekend, eindelijk de juiste eindrekening. Hierna weer verkeerde termijnnota’s, gebaseerd op de verkeerde eindnota, weer talloze telefoontjes naar de NEM, met toezeggingen dat het allemaal opgelost wordt. Nou dat waren allemaal loze beloftes van de NEM, want ze sturen je gewoon, onterecht een incassobureau op je dak. Dit incassobedrijf geheten Cannock Chase, heeft al net zo`n duistere reputatie als de NEM, beiden passen dus precies bij elkaar. Dus mensen, trap niet in die mooie praatjes van de NEM, goedkoop blijkt achteraf duurkoop, met een hoop ellende in het verschiet. Onbegrijpelijk dat de familie Froger zich voor dit criminele bedrijf laat gebruiken, ze zal er wel flink voor betaald krijgen. Betaald uit al die teveel betaalde eindrekeningen, en voorschotten, van dat stelletje oplichters !! Tot slot, trap niet in de mooie praatjes van de NEM, met als spreekhuis Natasja Froger.
robert
Mensen moeten minder snel wisselen van verzekeringen, gas en licht en internet. De reclametrucs verleiden consumenten om over te stappen maar puntje bij paaltje betaal je altijd hetzelfde of meer...ook bij NEM.
Bram
Wat een misselijk en hoog van de toren blazend stukje is dit. Wie is dat ‘gewone volk’ dan? Wie denk je wel dat je bent om gewone mensen uit te maken voor gepeupel. En wie zegt dat dat gepeupel alles voor waar aanneemt?  ‘Volkse uitdrukking’ , alsjeblieft zeg.
Een hoop aannames die je voor geen meter kunt onderbouwen.
Dit is slechts een stukje goedkope retoriek, niets fijner dan BN’ers bashen.
robert
Koop het mei nummer van Quote. Op pagina 32 lees je meer over celebs....en hoe ze hun geld 'verdienen'
Rinske de Vries
@Bram:  Het gaat niet om de woorden, maar om de inhoud van het artikel. Gepeupel had voor mij ook niet gehoeven, maar hoe zou jij mensen betitelen waar  Natasja Froger in die weerzinwekkende en misleidende commercial een beroep op doet om over te stappen? Mensen die altijd naar haar programma's kijken en erin trappen omdat ze deze 'weldoenster' op haar blauwe ogen geloven?
Hoezo  aannames die voor geen meter te onderbouwen zijn en is dit slechts een stukje goedkope retoriek? Google even op NL Energie Maatschappij of kijk even op het energieforum van Radar.  Niks fijner dan BNers bashen?  Natasja Froger had nooit met deze boevenbende in zee moeten gaan!  Zij had na de commotie in de media, onmiddelijk haar contract moeten verbreken. Maar nee, N.F. gaat gewoon verder in een aangepaste commercial met  'gewone ' mensen te belazeren.
Conclusie: een doodordinaire geldwolf!
Rinske de Vries
Nieuws van de reclamecodecommissie die ook niets fijner vindt dan BNers te bashen:

<em> </em>14 april 2009
AMSTERDAM (Energeia) - De Nederlandse Energie Maatschappij (NLEnergie) moet zich voor de reclame met Natasja Froger verantwoorden voor de Reclame Code Commissie. Tien particulieren nemen de gewraakte reclame zo hoog op, dat ze een klacht hebben ingediend bij de reclamebewaker. Ook de rol van Natasja Froger is aanleiding voor het indienen van klachten.

BN'er Natasja Froger kreeg honderden boze reacties over zich heen toen bleek dat ze haar naam leendevoor de reclamecampagne van NLEnergie. Tien geërgerde particulieren zit de reclame zo dwars, dat zij naar de Reclame Code Commissie zijn gestapt. "Klagers achten deze commercial onder meer in strijd met de wet, misleidend en agressief. Voorts wordt er bezwaar gemaakt tegen het feit dat Natasja Froger het product aanprijst", zo vat de commissie hun klachten samen.


"Dat NLEnergie claimt de goedkoopste te zijn, vormt het belangrijkste bezwaar", licht secretaresse Iedje de Gelder van de commissie toe. Daarnaast vinden de klagers het niet gepast dat uitgerekend iemand die het tv-programma 'Effe geen cent te makken' heeft gepresenteerd, aan zo'n reclame meewerkt en er nog geld mee verdient ook. De Reclame Code Commissie vergadert 22 april over de binnengekomen bezwaren. Een uitspraak over de reclamecampagne volgt normaal binnen vier tot zes weken. De reclame heeft NLEnergie inmiddels volgens eigen zeggen wel 50.000 nieuwe klanten opgeleverd.

NB.
Ik denk dat er meer dan 10 mensen hebben geklaagd want voor klachten van 10 mensen gaan ze echt niet niet een bedrijf en de verkondiger van de blije boodschap ter verantwoording roepen.
robert
Wat een grappig nieuws Rinske.....Aan de andere kant krijgt de NEM wel ongelovelijk veel aandacht in de media. Free publicity. En daar gaat het de heren ook zeker om!
Jan
Ergens las ik dat Natashja zich echt wel had verdiept in de energiewereld.Toen moest ik even lachen.Ik ben zelf al zowat 30 jaar in die branche werkzaam.De energiewereld is voor een leek niet te doogronden.En Natashja denkt met haar huishoudschooldiploma dat wel even te gaan rechtzetten allemaal.Lachwekkende hoogmoedswaanzin is dat.Ze is niet al te snugger en dat hebben die piefjes van de NEM heeeeeel goed gezien.Natashja heeft zich dus helemaal niet verdiept,maar heeft zich ordinair laten omkopen voor een zak geld.En zo zit et.
FSR
<strong>FSR</strong>,  FSR, Een update n.a.v. onderstaande brief op 11-04-2009. Inmiddels is door ons reeds de overstap in gang gezet, naar de oude leverancier. Dan nog probeert de NEM je daarvan te weerhouden, onder het dreigen van een boete. Nou Firma List en Bedrog, daar raken wij niet van onder de indruk, want wij weten inmiddels allang hoe dit bedrijf zijn geld binnenhaald, namelijk met.; 1) Misleidende reclame, met als spreekbuis Mevrouw Froger. 2) Veel te hoge termijnnota's 3) Verkeerde eindnota's, met verzonnen eindstanden. 4) Allerlei toezeggingen doen, die uiteraard niet nagekomen worden, en aan het lijntje houden, maar wel onterecht een incassobureau op je af sturen. 5) En het uitdelen van boete's als je overstapt, omdat de Firma List en Bedrog, je belazert heeft. 6) Naar je teveel betaalde geld kun je fluiten, want dat wordt zoge- naamd verrekend met volgend jaar. Tuurlijk, totdat deze Pyramide Firma omvalt, en al die nieuwe mis- leidende klanten, naar hun geld kunnen fluiten. Conclusie.: De NEM levert gebakken lucht in plaats van goedkope energie, hun geld verdienen ze met de bovenstaande PYRAMIDE constructie, die vroeg of laat omvalt. Dus mensen wees verstandig, en stap heel gauw over !!! DUS ALLE MENSEN DIE DENKEN, DE OVERSTAP TE GAAN MAKEN NAAR DEZE FIRMA LIST EN BEDROG, DOE HET NIET, WANT HET GAAT JE ALLEEN MAAR GELD KOSTEN !!!!! Hieronder de reeds geplaatste ervaringen met deze Firma, zal u bij nieuwe ontwikkelingen wederom, op de hoogte brengen. FSR, Open brief over NLEnergie/NEM aan iedereen die denkt aan overstappen naar dit malafide bedrijf. De Firma List&amp;Bedrog;, de NEM dus. Wij zijn drie maanden bezig om een juiste eindafrekening te krijgen van dit stelletje oplichters, die eindmeterstanden gewoon verzinnen. Na talloze telefoontjes, diverse brieven, zowel aangetekend, eindelijk de juiste eindrekening. Hierna weer verkeerde termijnnota's, gebaseerd op de verkeerde eindnota, weer talloze telefoontjes naar de NEM, met toezeggingen dat het allemaal opgelost wordt. Nou dat waren allemaal loze beloftes van de NEM, want ze sturen je gewoon, onterecht een incassobureau op je dak. Dit incassobedrijf geheten Cannock Chase, heeft al net zo`n duistere reputatie als de NEM, beiden passen dus precies bij elkaar. Dus mensen, trap niet in die mooie praatjes van de NEM, goedkoop blijkt achteraf duurkoop, met een hoop ellende in het verschiet. Onbegrijpelijk dat de familie Froger zich voor dit criminele bedrijf laat gebruiken, ze zal er wel flink voor betaald krijgen. Betaald uit al die teveel betaalde eindrekeningen, en voorschotten, van dat stelletje oplichters !! Tot slot, trap niet in de mooie praatjes van de NEM, met als spreekhuis Natasja Froger. Met het sturen van bovenstaand malafide incassobedrijf, voor een vordering op een onterecht termijnbedrag, zijn alle normen overschreden, en handel ik als zaakwaarnemer van mijn moeder, deze vervelende zaak af. Heb dus al een aanvraag lopen naar de oude leverancier, en zijn we binnenkort verlost van dit waardeloze bedrijf NLEnergie\NEM genaamd. Om alle mensen te waarschuwen plaats ik deze zaak, die denken over te stappen naar NLEnergie/NEM, zou ik zeggen NIET DOEN !!! Het grappige is, dat ik, na het plaatsen van deze hele vervelende zaak, opeens wel teruggebeld kan worden na 3 maanden, omdat ze dit verhaal niet zo prettig vinden !! Helaas NLEnergie, ik ben klaar met jullie, hopelijk heel Nederland ook, dan zijn we eindelijk verlost van dit malafide bedrijf NLEnergie\NEM !! Oh ja,nog even als aanvulling, dit bedrijf staat voor de 2de keer te koop, waarschijnlijk willen de twee directeuren van dit malafide bedrijf, nog even gauw hun zakken vullen, voordat dit bedrijf ten onder gaat, waarbij alle klanten die nog geld tegoed hebben, naar hun centen kunnen fluiten. reageer<strong> <a href="http://www.energieleveranciers.nl/energie/energie.asp?ac=antwoord&amp;lev_id=59&amp;vop_id=2148" rel="nofollow">reageer</a></strong>
Theo de Mol
IK vindt het geweldig hoe jullie het hele gezin inzetten top ik heb een nieuw idee waarom adopteren de rijke mensen niet een arm gezin (zonder schuld) en helpen ze tot dat het weer goed gaat dan neem je de jaloersie bij de de arme  en laten de rijke ook zien dat ze sociaal zijn gr Theo.
g.schrier
hoe kun je nu hedentendage je naam koppelen aan de voedselbank. Als je ziet hoeveel producten je krijgt denk je gelukkig maar als het er op aan komt kun je meer dan drie kwart meteen weggooien. Eten wat een maand tot 4 dagen over de houdbaarheid datum heen is of artikelen die half ontdooid zijn, nee triest en wat eigenlijk nog erger is chips en koekjes ja dat soort rotzooi krijg je in overvloed. Maar een week vooruit kunnen nee dat lukt je echt niet bijna alles wat je niet weg hoef te gooien moet je op de zelfde dag allemaal op eten. ARMOEDE TROEF op die manier en zit je onder de bijstand dan verwachten ze dat je er heen gaat, zelfs ze verplichten je er toe tenminste bij ons in Groningen. Ik zelf ben al diverse keren goed ziek geweest van dat eten wat je er krijgt. En als je het doorspeelt aan de keuringsdienst van waren , nou die gaan 1 x kijken zeggen, er wat van en er gebeurt vervolgens niks dus ook in zo'n instelling hoef je geen vertrouwen meer te hebben.Beiden zijn dus een geweldige succesvolle aanfluiting.
 
groeten guus
natasja froger
voedselbank groningen is heel slecht ,wie kan me helpen???
kc,mol
nou ik dit zo allemaal lees,de frogers die hun zakken lopen te vullen over de rug van iemand anders zijn ellende.de postcode loterij doet het precies eender.er is er niet een die zegt, dat geld wat ik  hier aan verdien stort ik naar die goede doelen.(vooral die linda de mol!)het is allemaal zo sneu!!wat ik hier mee wil ik zeggen is ,dat mensen hier niet aan mee moeten doen! uw bent deze mensen hun zakken aan het vullen! stort zelf naar een goed doel (kijk dan wel of het geld wel goed terecht komt?)TUIN ER NIET IN!!!
Sonja B
Bah, Natasja Froger met haar nep geaai en gezwijmel met de medemens.........wat een toneelspel. Trap niet in deze vrouw, gewoon eng en inderdaad door dit verworven nepimago rijk worden over ruggen van anderen. Waarschijnlijk is dit een heel slim en goed bedacht imago en iedereen trapt erin, betaal je geld gewoon terug en stap niet naar de rechtbank. Gelukkig ziet nu iedreen hoe je echt bent....op geld voor jezelf belust. Een goede moeder zet ook niet steeds haar kinderen zo in de picture, blijf eens uit de publiciteit en zoek het niet zo op, wie of wat ben je nu helemaal een vrouwtje van...en nep slijmerig bah!! Schenk je verdiende geld aan een goed doel en doe aub geen reclames en programma's meer, blijf thuis.Je komt niet geloofwaardig meer over. Sorry Natasja, maar ik ben WEL eerlijk.
ineke eidhof
Vandaag in de Telegraaf...Natasha vangt 300000 van Nederlandse Energie Maatschappij....Zo
<a href="http://www.telegraaf.nl/prive/9390228/__Natasja_Froger_hoeft_niet_te_betalen__.html?cid=short" rel="nofollow">http://www.telegraaf.nl/prive/9390228/__Natasja_Froger_hoeft_niet_te_betalen__.html?cid=short</a>
maja
voedselbank waalwijk heel slecht alles over de datum en niet aleen voor waalwijk voor alle voedselbanken kom zo snel mogelijk met verbetering he natasja vroger waar blijf je hulp zo kan ik ook wel een jacht kopen van een andermans geld steek het maar in de voedselbank je hebt het geld maar gekregen met reclame maken nee ik en de rest kan stikken hoop dat het bij jullie ook een keer werkelijkheid word weet je wat het echt is