Secretaresse Bypass; 10 tips
De telefoniste of secretaresse voor het eerst aan de lijn, hoe ga je hier mee om. Een voet tussen de deur, wit voetje halen, iemand op een voetstuk plaatsen of op gelijke voet staan?
De telefoniste of secretaresse voor het eerst aan de lijn, hoe ga je hier mee om. Een voet tussen de deur, wit voetje halen, iemand op een voetstuk plaatsen of op gelijke voet staan?
De contemporaine handelsreiziger moet online en real-time (24/7) zijn relaties managen. Dit bolgtikel is niet voor de crackberries, maar voor laptopnomaden. Een beetje technisch maar vooral heel handig en uit eigen ervaring opgetekend. For this solution in English; please click here.
Vooral niet verder lezen als u gelooft in “met klanten in de skybox” of customer relationship management systemen. U kent uw klant toch en hij kent u ook en daarom is er sprake van een klantrelatie!
Ieder mens heeft een paar keer in zijn leven een potentieel succesvol idee. Het zijn slechts ondernemers die huid en haard op het spel zetten om zo’n idee te transformeren naar een business case. Wellicht doet u in dit blogtikel zo’n idee op?
“Let us never negotiate out of fear. But let us never fear to negotiate.”
Onderhandelen; het fijne psychodrama van strategie, communicatie, emotiemanagement en processtructuur. We doen het dagelijks ook in de privé sfeer en het begint eerder dan u denkt (bij het eerste contact). Een checklist; altijd handig!
Wordt 2007 het jaar van de jager en zijn prooi of wordt het junglebook (me Tarzan, you the client?). Wie is wie in het dierenrijk en welke pikorde is er in 2007? Gaan we in 2007 de drijfjacht aan, lokken we de klant in de val, gaan we de klant temmen of blijven we hem voederen thuis of in het hertenkamp?
Waar gaat het om; waarde- of verlangencreatie?
In Amerika is onlangs de controversiële documentaire Borat; “Cultural learnings of America for make benefit glorious nation of Kazakhstan??? in première gegaan. En welke strategie is toegepast ter verhoging van box-office inkomsten?
“Innovation is the specific instrument of entrepreneurship. The act that endows resources with a new capacity to create wealth.”
Peter F. Drucker
Gaat het om toegevoegde waarde creëren of om het stimuleren creativiteit en innovatie? Dit mag u zelf bepalen, mogelijk helpt de automotive case u in dat proces.
Wie heeft hem niet in zijn portefeuille? Eerlijk zeggen wie heeft er wel eens afscheid van zijn klant terrible genomen?