Nieuwe genomineerde voor Gek op klanten trofee 2006:
Garage Kamsteeg
Op deze weblog lees je succesverhalen en trieste verhalen van met name bedrijven met naam en faam. Grote bedrijven als IKEA, Interpolis, FBTO, e.a. spreken tot de verbeelding. Toch wil ik jou aanmoedigen om ook eens jouw mening te ventileren over het MKB. Zijn er voorbeelden te vinden van relatief kleine bedrijven die stinkend hun best doen om de klant te behagen.
Goed voorbeeld van klanten behagen!
Garage Kamsteeg in Alphen aan de Rijn verdient naar mijn idee een nominatie voor de Gek op klanten Trofee 2006. Waarom? Mijn compagnon is al jaren klant bij deze Volkswagendealer. Hij vertelt regelmatig zijn verhalen. Ik word er blij van als ik hoor hoe zijn garage hem behandelt. Laat ik een paar voorbeelden noemen. De klanten die de auto naar de garage brengen ontvangen altijd een attentie. Dan een flesje mineraalwater met een opdruk, de andere keer een zakje snoep. Als er een probleem is met de auto wordt er altijd tijd vrij gemaakt en het is regelmatig voorgekomen dat hij zonder te betalen de garage verliet. Service van de bovenste plank. Natuurlijk heeft hij in het verleden ook weleens met deze garage een meningsverschil gehad. De laatste keer ging het om een factuur. Nadat beide partijen een aanvaarbaar compromis hadden gesloten, gaf de man van de receptie mijn collega een hand en zei: “Fijn dat we er zo uitgekomen zijn”. Waar maak je dat nog mee?