Reclametaal....snapt u het nog?

Dreunt bij u ook het geluid uit de TV bij het horen van al die Johnny Slogans? Voor het journaal, na het journaal, voor de film, na de film? Gek word ik ervan. Even een losse greep uit het poëtisch arsenaal van al dit reclamekabaal. Een kleine duik in de merkmarketingpoel des verderf. Wat ze mij al niet doen geloven, die hippe reclamecowboys.

Een zwarte krachtpatser vanisht mijn oxi action intelligence. Bodycruzers, odeur naturizers en groentefit opkikkers slepen mij door mijn ochtendhumeur. Door het vroegtijdig opstellen van een leefdoorplan beleef ik ware wereld deal weken. Die geven mij dan weer voldoende inspirience voor woonbasics. Ik krijg een boost bij het innemen van een amino-peptiden-complex en vergrijp mij vervolgens aan het meest veelzijdige stukje vlees dat toevallig naast mij ligt. 100% antikalk en groots in stralend wit.

Door het gebruik van infiltrerende technologieën en 3 volution varianten voorkom ik voortijdige tanderosie. Chocomeltactiek doet de rest. Dankzij antibacteriële oxydanten krijgt mijn leven uiteindelijk een diamanten glansbooster. Maar heb ik daar eigenlijk wel om gevraagd? Wil ik eigenlijk wel geursymfonieën componeren? Ik heb toch dermalex repair? Ik join de joy van nicotinereceptoren en neem nog maar een bakje koffie. Very sjerp. What else?

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>