“Dat kunnen we zelf ” een bedreiging of een oproep?

Verzekerde een fotograaf u vroeger van een schitterend beeld, tegenwoordig kan iedereen zelf fotograferen en direct beoordelen of het beeld bruikbaar is. Nog niet lang geleden betaalde men veel geld om een wijziging op de ‘brochure achter glas’ door te voeren, momenteel liggen de CMS-pakketten kosteloos voor het oprapen.

Techniek is voor iedereen toegankelijk en om te overleven moeten bedrijven hierop anticiperen, maar welke richting heeft de toekomst… Wordt iedere Nederlandse onderneming dienstverlener en is ‘kennis’ het product van de toekomst? Of moeten fotograven, webdevelopers, maar ook bijvoorbeeld makelaars het productenpakket verder uitbreiden om de klant (weer) te binden?

Wie heeft de toekomst? De specialist, de alleskunner of een nieuwe beroepsgroep ‘regisseur van kennis/contacten’?

“Dat kunnen we zelf” wat denkt u (?) een bedreiging of een oproep?

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>