De ‘best gelezen’ Klanten en Marketing artikelen van GekOpKlanten.

De tijd van lijstjes is aangebroken. Van de ‘The World’s Biggest Companies’ tot en met Most Fuel-Efficient American Cars. Aan de hand van Google Statistics, hebben wij voor u; de best gelezen artikelen van gekopklanten in 2008 geselecteerd. Denk aan de disclaimer; ‘please consider the environment before printing this article’.

De TOP 15 artikelen (met de meeste unieke pagina bezoeken) van Gek Op Klanten:

  1. stomme of geweldige rentepunten van de Postbank
  2. Postbank rentepunten aanbieding een groot drama
  3. huizenmarkt recessie slaat toe in Nederland
  4. zelfs de consumentenbond geeft het op slechte service van KPN
  5. Aldi weet het eerlijk duurt het langst
  6. all inclusive reizen nooit boeken
  7. creatief adverteren Durex houdt het simpel maar effectief
  8. ben gek op klachten behalve als je zoals Ryanair goedkoop wilt zijn
  9. de 100 sales bloopers en tips
  10. wat kies jij KLM tutjes of elegante stewardessen van Singapore Airlines
  11. Bavaria bier laat heel mooi zien hoe het niet moet; bier zonder ballen
  12. Kruidvat biedt excuses aan
  13. Belastingdienst een lachertje
  14. vrouwenlichamen naakt en in bikini domineerden internet
  15. dom poppetje symbool voor dom bedrijf

De TOP 15 artikelen (langste leestijd per artikel) van Gek Op Klanten:

  1. kleur bekennen of kameleon gedrag van merken
  2. slecht weer lauwe taco en toch blij met Taco Mundo
  3. Eén maal, twee maal, verkocht!
  4. Aldi weet het eerlijk duurt het langst
  5. lekker klanterfanten
  6. het Kruitvat bedondert de boel
  7. marktwerking werkt niet op elke markt
  8. We appreciate your business!
  9. waarom geven bedrijven geld uit aan marketing als je ze toch geen nieuwe klanten willen
  10. mond tot mond reclame is terug van weggeweest
  11. Kamer van Koophandel afschaffen
  12. gemiste kansen en belonen van klanten
  13. slechte service van Tele2
  14. stomme of geweldige rentepunten van de Postbank
  15. veel bedrijven lijden aan het V&D syndroom ze zijn niet goed en niet goedkoop
  16. is Noordwijk aan zee de beste badplaats van Nederland
  17. uit eten en bepaal zelf wat je wilt betalen
  18. verzekeraar geeft provisie terug aan de klant

Schrijversambities? Via Uw Column, kunt u een artikel publiceren. Gek Op Klanten heeft als centrale thema’s marketing en klanten. Kent u voorbeelden van goede of verbeterbare klantencommunicatie en relaties of marketing bloopers, technieken of strategie e.d.; deel het met onze lezers. Tevens is er de mogelijkheid om onderaan elk artikel een reactie ‘te posten’ (schrijven).

Door Christian ter Maat; Directeur Carevolution; organisatie & managementadvies. Ook gevraagd als: management, marketing, motivatie & inspiratie spreker en aangesloten bij Speakers Academy. Voorbeeld titels van zijn presentaties: ‘Bureaucratie; bevrijd uw organisatie van hinderlijke regels.’ en ‘Van klantgerichtheid naar service kwaliteit naar klanttevredenheid.’ en ‘Kredietcrisis Krijgskunsten’.


© Copyright 2008 Carevolution

2 thoughts on “De ‘best gelezen’ Klanten en Marketing artikelen van GekOpKlanten.”

Robert Kroon 11 jaar ago

hartstikke leuk Christiaan…..wat word ik hier blij van…all the best

Dennis van Dijk 10 jaar ago

Schitterend overzicht, ga zo door.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *