Delta Lloyd communiceert met digitale nieuwsbrief maar laat, en passant, de belangrijkste informatie weg!

Nu is minus 39%, in het laatste jaar, voor een fonds in deze tijd geen absolute schande, maar vermeld dat dan gewoon op de site. En ga vooral niet opscheppen in de nieuwsbrief met rendementen in het verleden behaald door een ander fonds. Een fonds welke een jaar geleden is gestart heeft ook last van de kredietcrisis, welke nu ruim een jaar duurt. Aan de andere kant is men gedurende het afgelopen jaar gefaseerd en goedkoop ingestapt in relatie tot een wat langere termijn. Dus is minus 39% toch wel om je voor te schamen. En nu is het klip & klaar, waarom Delta Lloyd de rendementen niet op de site of in de nieuwsbrief communiceert. Men schaamt zich daar aan de Amstel, hoe menselijk. 

Door Christian ter Maat; Directeur Carevolution; organisatie & managementadvies. Ook gevraagd als: management, marketing, motivatie & inspiratie spreker, aangesloten bij Speakers Academy. Voorbeeld titels van zijn presentaties: ‘Bureaucratie; bevrijd uw organisatie van hinderlijke regels.’ en ‘Van klantgerichtheid naar service kwaliteit naar klanttevredenheid.’

© Copyright 2008 Carevolution

1 thought on “Delta Lloyd communiceert met digitale nieuwsbrief maar laat, en passant, de belangrijkste informatie weg!”

Robert Kroon 11 jaar ago

Delta Lloyd, Robeco Direct, Alex….het is nu wel erg stil op het reclamefront.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *