[…] 10-U belt met de afdeling ICT en komt in contact met het hoofd ICT over uw CRM systeem. De gesprekken slaan aan, u hebt de juiste toonhoogte gevonden. Uw CRM applicatie kan goed samenwerken met de andere ICT systemen en kost weinig support van de ICT-ers. U krijgt de opdracht niet. Zo blijkt later dat de afdeling Marketing de probleemeigenaar van CRM is en tevens al in een leveranciers eindselectie zit. U hebt het nagelaten om de DMU in kaart te brengen en zit nu op de blaren. Kijk voor DMU tips hier. […]
3 thoughts on “Goedemiddag, kunt u mij doorverbinden met de DMU?”
[…] breng de DMU (stakeholders) in kaart; zie ook dit artikel […]
[…] 10-U belt met de afdeling ICT en komt in contact met het hoofd ICT over uw CRM systeem. De gesprekken slaan aan, u hebt de juiste toonhoogte gevonden. Uw CRM applicatie kan goed samenwerken met de andere ICT systemen en kost weinig support van de ICT-ers. U krijgt de opdracht niet. Zo blijkt later dat de afdeling Marketing de probleemeigenaar van CRM is en tevens al in een leveranciers eindselectie zit. U hebt het nagelaten om de DMU in kaart te brengen en zit nu op de blaren. Kijk voor DMU tips hier. […]
[…] spreken, kunt u een email sturen dan zal ik eens kijken. Oh u wilt iets verkopen, dan moet u bij inkoop […]