Vrouwenlichamen (naakt en in bikini) domineerden internet traffic vorige week.

Nu de media komkommertijd op zijn einde beloopt; scoren twee bekende ‘babes' ongekende traffic hits op Internet. De thema's waarvoor de diva's staan zijn Anti-Bont & Anti-McCain.

DIVA Amanda:

De dierenbeschermingsorganisatie

Paris Hilton heeft de Amerikaanse presidentskandidaat John McCain geschoffeerd voor de reclamespot waarin hij haar opvoert als voorbeeld van een inhoudsloze Hollywood-babe. In deze reclamespot vergelijkt McCain zijn democratische opponent Barack Obama met idolen als Paris Hilton en Britney Spears, die ook geen leiderschapskwaliteiten zouden hebben. In een zelfgemaakt spotje, dat Hilton lanceerde op de website Funnyordie.com, stelt de 27-jarige hotelerfgename zichzelf ook beschikbaar voor het presidentschap. Zij wil het graag opnemen tegen die 'gerimpelde oude man met dat witte haar' en belooft het Witte Huis roze te verven als ze wordt verkozen. "Ik ben er helemaal klaar voor het land te leiden en ik zie jullie graag bij de debatten, bitches!" Zo krijgt de Amerikaanse campagne toch nog een beetje kleur, naast zwart en wit. En draaien wereldwijd computersservers warm van al dit hot news in de relatief koele zomer.

Een beetje vrouwelijk bloot op zijn keer; staat garant voor veel mannelijk Internet verkeer.

Door Christian ter Maat; Directeur Carevolution; organisatie-, management- en communicatieadvies. Succes thema's bij opdrachtgevers van Carevolution: klantgerichtheid & klantontevredenheid en marketingstrategie 2.0. Ter Maat publiceert ook op ReplytoAll.


© Copyright 2008 Carevolution

Kom met uw praktijkervaringen op het terrein van managen en organiseren

Deel uw kennis, schrijf 3 columns of artikelen en ontvang een gratis pro-abonnement (twv €200)

Word een pro!

SCHRIJF MEE >>