De godfather van gekopklanten Jos Burgers 'live' op 14-12

Op 14 december a.s. wordt een middag georganiseerd alwaar de klant geheel centraal staat. Het belooft een bijzonder bookevent te worden. Als bezoeker wordt u getrakteerd op een en al klant, klant beleving en klantgerichtheid. En juist nu Joup van t Hek als een  matador in de service-arena het ene na het andere (grote) klantonvriendelijke bedrijf velt, is het tijd om kennis en kunde bij te spijkeren. Kortom verruim uw blik op de klant en kom en masse naar klantenevent van het jaar 2010.

Op dit bookevent kijken drie auteurs (Jos Burgers, Rijn Vogelaar, Berry Veldhoen) met veel ervaringen op het gebied van ‘de klant’ en ‘klantbeleving’ ieder op hun eigen wijze en vanuit de inzichten uit hun laatste boeken naar deze onderwerpen. Wat wil de klant anno 2010, en verder? Hoe werk je aan klantvertrouwen? Hoe richt je de eigen organisatie optimaal in om de klanttevredenheid zo hoog mogelijk te krijgen? En, hoe maak je van jouw klant een fan én dus een superpromoter?

Onder leiding van klantenkenner en auteur Robert Kroon (managing director van www.dekroonophetwerk.nl en hoofdredacteur van gekopklanten.nl gaan wij u opnieuw veel inspiratie en praktische kennis aanreiken. Laat u verrassen op dinsdag 14 december op Landgoed de Horst in Driebergen!
Speciaal aanbod
De deelnamekosten voor dit middagseminar bedragen € 249,- (ex. btw) per persoon, inclusief consumpties. Tot en met 6 december a.s. betaald u slechts € 199,- (ex. btw). Iedere deelnemer ontvangt bovendien gratis een boekenset met het meest relevante boek van de auteurs ter waarde van € 94,20 (incl. btw). Wellicht zijn een of meerdere boeken reeds in uw bezit? Dan kunt u het nieuwe exemplaar natuurlijk altijd doorgeven aan een collega of relatie.

U ontvangt deze boeken bij dit bookevent

– Hondenbrokken van Jos Burgers
– De Superpromoter van Rijn Vogelaar
– De 9+ organisatie van Berry Veldhoen
– Wij pikken het niet langer van Robert Kroon

Programma van dinsdag14 december a.s.

13.00 uur
U bent van harte welkom voor de inlooplunch

13.30 uur
Kick-off door Robert Kroon, auteur van ‘Wij pikken het niet langer’, redacteur van www.gekopklanten.nl

13.45 uur
Hoe bouw je een winnende Customer Journey-case? door Berry Veldhoen, auteur van ‘De 9+ organisatie’

14.30 uur
Klanten zijn eigenlijk net mensen door Jos Burgers, auteur van o.a. ‘Hondenbrokken’ (het best verkochte managementboek van 2009)

15.15 uur Social networking break

15.45 uur
De kracht van enthousiasme door Rijn Vogelaar, auteur van ‘De Superpromoter’

16.30 uur
Afsluiting door Robert Kroon en vervolgens social networking borrel
Er zijn slechts 80 kaarten beschikbaar. Reserveer daarom tijdig uw plaats.
Als u dat wenst, kunt u zich ook aanmelden per telefoon (010-4731397) of via e-mail (aanmelden@managementboek.nl).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *